kontakt

Nazywam się Dominika Costro. Od zawsze interesowałam się modą i aktualnymi trendami. Od 6 lat mam do czynienia z modelingiem. Moja przygoda zaczęła się w 2009 roku, kiedy zostałam miss Fotomodels .  W kilka miesięcy później dostałam się do ścisłego finału, który odbywał się w Dubaju. Brałam udział w pokazach mody oraz innych konkursach. 2011 i 2012 rok to czas finałów  Fotomodels Poland na Minorce oraz w Tunezji. Zaczęłam być modelką w pokazach Baczyńskiej, Rosati, Krajewskich, Moda & Styl. Jestem modelką w TVN i TVP2.

A teraz przyszedł czas na blog modowo-urodowy , który założyłam pod koniec czerwca tego roku . Każdego dnia będziecie mogli zobaczyć newsy wyszperane ze świata mody, moje stylizacje oraz triki urodowe :). Zapraszam do śledzenia strony.

 

zakupy blog dominika costro

DLACZEGO WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ ?

Blogi modowe obecnie to jeden z najszybciej rozwijających się zródeł przekazu . Zamieścić można praktycznie wszystko i na każdy temat .

Podstawowa rzecz jaka powinna być oczywista to odpowiedzenie sobie na pytanie – Do jakich osób mają dotrzeć informacje zawarte na Blogu .?

Budując wizerunek na stronach www musimy mieć świadomość tego ,że każdy może przeczytać to co jest zamieszczone . Istotną jednak rzeczą jest to by dany tekst

zdjęcia , produkt był odebrany przez odpowiedniego czytelnika .

Moja strona skupia głównie osoby w przedziale 25-34 lata . Więc są to osoby głównie pracujące z dużych miast .  Stanowi to 41%  czytelników .

Wiek 18-24 to prawie 37% . Są to młode osoby , pracujące ,studiujące .

Taki przykład szybko pokazuje ,że jest to potencjalny konsument danego produktu .

Dane potwierdzone google analytics .

Codziennie dobre blogi potrafią wygenerować od kilku do kilkunastu tyś. kliknięć na dany temat , badź samych wejść na stronę .

Statystyki , które są zamieszczone na mojej stronie nie pokazują jeszcze tej większej grupy oraz samego konta FB , które jest powiązane i też generuje ogromną liczbę odwiedzających .

Blogi dają zupełnie nowe możliwości budowania wizerunku marki czy produktu w oparciu o opinię autora co jest zawsze wiarygodne . Normalna reklama telewizyjna bądz czasopisma już nie daje na tyle silnego przekazu .

Jako doświadczona osoba oraz bardzo ambitna  i pracowita gotowa jestem na nowe wyzwania . Moja praca jest dla mnie tym co lubię i co sprawia mi przyjemność .

Mogę zaprezentować dany produkt, ciekawe miejsce bądź wydarzenie .

Formy współpracy  / forms of cooperation :

. BLOG
– baner reklamowy / an advertising banner
– organizacja konkursu / a contest organization
– posty sponsorowane / sponsored posts
– testy produktów / product test
– inne / others
  Mam doświadczenie w działaniach PR oraz jako Community Manager.


Zajmuje się także doradztwem z zakresu stylizacji i ubioru (usługi Personal Shopper).
+

Stylizowanie do sesji zdjęciowych
 (sesje indywidualne, sesje komercyjne: katalogi, reklamy, teledyski itd.) 

kontakt:

fashion@dominikacostro.pl

http://instagram.com/dominikacostro.pl

http://www.facebook.com/dominikacostro

 

 

 

 

https://vimeo.com/122556703#at=99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cropped-blogi-modowe-Dominika-Costro.jpg

 

Blog modowy dominika costro 2015

Chanel blog modowy komin ochnik dominika costro nowy blog

 

blog modowy dominika costro

 

blog modowy dominika costro pokaz

 

DSC01374

 

 

ochnik sklep kurtka puchowa

nowy blog modowy dominika costro

ochnik futro zima czapka kurtka rekawiczki blog modowy

 

ochnik kurtka 2015 blog modowy dominika costro

 

costro dominika blog modowy 2015

 

CHANEL OCHNIK TVP BLOG MODOWY

 

trencze dominika costro.1jpg

 

dominika costro_ramówka polsatu

 

pns

 

pns dominika costro garnitury dla kobiet

 

Blondynka tvp1 dominika costro

 

dominika costro.pl chanel nowy blog modowy

 

1381701_10201673513775367_913813421_n

 

blog modowy dominik costro torebka celine blue

 

costo blog modowy wywiad pokaz