DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ ZE SMART DIET ?

Posted on Posted in wpisy na blogu

CZEŚĆ KOCHANI!

Jak mogliście obserwować w mediach społecznościowych, od 4 tygodni korzystam ze SMART DIET.PL Już teraz mogę śmiało powiedzieć, że jest to mój ulubiony catering dietetyczny! Nauczył mnie przede wszystkim systematyczności w posiłkach i nie podjadania między nimi.

Zdrowa dieta to nie tylko zdrowe i piękne ciało, ale też dobre samopoczucie. Wszyscy wiemy, jak trudno jest dbać samemu o dietę, kiedy się mieszka i pracuje w tak dużej i szybko rozwijającym się mieście. Wiemy również, jak ważne są regularne, zdrowe i smaczne posiłki. Ze SMART DIET, każdy z nas może mieć pewność, że zawsze spożywa zdrowe i smaczne posiłki, dzięki którym ciało odzyskuje prawidłową wagę. Nie musimy liczyć kalorii. Jedzenie możemy traktować jako nagrodę za wytrwałość w trzymaniu się diety. Nie musimy codziennie zastanawiać się, co zjemy kolejnego dnia i co musimy sobie wcześniej przygotować. Nie tracimy czasu na zakupy i stanie w kolejkach. a co za tym idzie zyskujemy więcej czasu dla siebie i dla bliskich.

smart

Spożywając 5 posiłków dziennie w odpowiednich odstępach czasu zapewniamy sobie dobre samopoczucie, właściwy poziom wydzielania insuliny i brak gwałtownych skoków poziomu glukozy co zapobiega odkładaniu się tkanki tłuszczowej

Prawidłowo skomponowany jadłospis powinien zawierać pięć posiłków dziennie. Ważne jest również to aby dieta była zbilansowana co oznacza, że powinna dostarczać organizmowi właściwą ilość energii oraz niezbędne składniki pokarmowe.

Spożywając 5 posiłków dziennie w odpowiednich odstępach czasu zapewniamy sobie dobre samopoczucie, właściwy poziom wydzielania insuliny i brak gwałtownych skoków poziomu glukozy co zapobiega odkładaniu się tkanki tłuszczowej. Posiłki powinny być częstsze, ale niewielkie objętościowo. Przerwy pomiędzy nimi powinny wynosić ok. 3-4 godziny.

superkuchnia-nasze-przepisy-tanie-i-zdrowe_23794389

green-smoothie-2

Honey, wheat, green apples, marmalade and cereal bars on neutral backround

13083293_1012409205513443_2752109361546349302_n

 

12993598_1010232189064478_2373130579238840653_n

12932886_1040316709324462_6725788514847875997_n

Ponieważ byłam szczupłą osobą , na wadze straciłam 3 kg, 4 cm w talii oraz 3 cm w biodrach. Do tej pory moje całodzienne żywienie wyglądało następująco: jeżeli zdążyłam jadłam rano śniadanie, w środku dnia jakiegoś batona ogromna ilością E w składzie. Główny posiłek jadłam ok 20.00. Dzięki SMART DIET nauczyłam się jeść regularnie, a organizm co 3-4 h sam domagał się jedzenia. Pierwsze 5 dni było trudnych, ponieważ zmniejszone porcje posiłków, nie wystarczały by wypełnić mój rozciągnięty żołądek. Po kilku dniach mój organizm się przyzwyczaił. Metabolizm się podkręcił, miałam więcej energii i zniknęły napady głodu 🙂

Ale to dopiero początek … <3


SMART DIET blog modowy zdrowo jem dieta Dieta Zrównoważona Dieta Personalna (8)

 

SMART DIET blog modowy zdrowo jem dieta Dieta Zrównoważona Dieta Personalna (9)

SMART DIET blog modowy zdrowo jem dieta Dieta Zrównoważona Dieta Personalna (10)

SMART DIET blog modowy zdrowo jem dieta Dieta Zrównoważona Dieta Personalna (11)

SMART DIET blog modowy zdrowo jem dieta Dieta Zrównoważona Dieta Personalna (12)

SMART DIET blog modowy zdrowo jem dieta Dieta Zrównoważona Dieta Personalna (13)


SMART DIET blog modowy zdrowo jem dieta Dieta Zrównoważona Dieta Personalna (111)